Monday, December 31, 2012

the end of our voyage:starian 2008-2012

Sekolah Tuanku Abdul Rahman, Ipoh
a place
better than hogwarts
better than sky high
better than anything

BROTHERHOOD
we are brothers
nothing can take us apart
ingat masa DSLR aku kena curi?
Don (Hafizuddin Fahmi) dengan Zaidan struggle jual jambu
nak support aku beli DSLR baru
ingat masa kita pergi koleq dulu?
bawak 137 orang je, tapi berani panjat pagar,masuk padang 
gaya macam bawak sejuta orang :')
paling bangga dapat rouse up depan muka drng
ingat masa ijat belah?masa nyet belah?
nangis macam pondan
haha. betul lah orang kata. budak star je boleh buat budak star menangis

PRIDE

we may look sakai
we may look cheap
we may look pride-less
because if we show our pride, for us, everyone are below us
we are better than everyone
yes we are extremist
yes we are radical
and we are trying our best to keep it deep inside our deepest purkinje fibre :P
outsiders never know

DISCIPLINE

whoever you are
RMC ke, wataniah ke
we are stronger
siang belajar sampai pukul 5
sambung fitness macam gila, penat belajar tak hilang lagi
malam study sampai pagi
layan senior lagi
school kat tengah bandar
banyak distraction
fly macam outing
kena belasah dengan gengster tc
we are mentally and physically strong
Alhamdulillah,
ovii number 6 sbp masa pmr
trial spm number 8 tak silap
best co-curricular achievement Perak
we have our own disciplinary board
and we're cool liddat

ACCEPTANCE

diorang masuk 2011
orang panggil diorang freshie
maafkan kami,
kita semua sama,
lagi respect ovii 11-12
korang lepas pmr tanpa tangguk
satu benda je aku regret
kenapa 2 tahun je kita bersama?
though sayang aku sama?
aku rindu sangat appa(Iqbal Jamall) belanja 200 slice daging kambing and 300 slice daging ayam
aku rindu sangat jiggy(Danial Haziq). paling handsome white and kalau dia pakai baju,macho gilaa
aku rindu sangat raw(Hanafi Razak), cikgu yang teramat bagus. sangat berdedikasi ajar semua orang.amazingly,dia datang dengan 7a.sekarang top 30
aku rindu sangat donnie(Amirul Hakiim), denials dia pasal bieber and oneD. masalah awek dia
aku rindu zharif, sakat dia pasal koleq and man u
aku rindu syafwan, nak pressure dia
aku rindu semua :')

overall, star ajar macam-macam
maybe ada part 2 post ni.haha
LONG LIVE OVII

bzl
STARIAN 2008-2012
BATCH OF 52
AJK 3K RUMAH PUTIH





1 comment:

Enrecca ❤ said...

Blogwalking with love :) x